You want a lift?

Denna dagen började med att jag sov till tio, gick upp och satte mig i fåtöljen som jag sitter jädrans bra i. Satt där med min goa Ralph Lauren filt och gosade i ungefär en halvtimme. Den filten ska så med hem om den får plats. Bästa någonsin är den. Gjorde sedan tusen läxor innan jag alldeles för sent begav mig mot skolan. Nedan för den låånga backen till skolan så stannade en ganska snygg kille med sportbil och frågade om jag vill ha skjuts. Sa naturligtvis nej eftersom jag har stor fobi av att åka i bil med främmande människor och han slirade iväg i sin tuffa bil men när jag började gå uppför backen ångrade jag mig snabbt... 

Hade en sjukt kort lektion i engelskan, 40 minuter, så gick hem igen i hettan i alldeles för varma jeans. Börjar nästa lektion kvart över fem, så bör gå hemifrån om två timmar ungefär. Då är det italienska och efter det gymmet som gäller. Mitt mål är tre dagar i veckan, hoppas att jag tar mig dit på lördag, för jag gick inte dit igår för att jag hade så mycket läxor. Men jag känner mig själv, jag kommer nog hellre ligga i sängen. 

Kanske ska ta och göra en liten lista som pågår i femton dagar, bara för att faktiskt uppdatera med annat än "nu har jag vart i skolan, nu pluggar jag, nu har jag vart och tränat..". Det börjar bli trööökigt. 

Ska nog titta klart på de sista avsnittet av American Horror Story nu, såg de första avsnittet när de hade säsongspremiär men fastnade inte. Så några kvällar sedan tittade jag på det igen och got really hooked. Höll på att skita ner mig också då det var mitt i natten och Sara's Dove flaska ramlade ner i badkaret. Ooooh yes. Har hört att det blir en andra säsong men vet inte när eller vilka som ska vara med. Jag hoppas på Evan Peters och Taissa Farmiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0