Plugg + Helgäventyr

För några veckor sedan så beställde jag en väska från Tommy Hilfiger väska som jag ska ha till skolan. Den är tillräckligt stor för alla mina böcker på tisdagar och torsdagar (har så många böcker just dom dagarna!) och tillräckligt stor för bok + träningskläder på måndagar och onsdagar. Dessutom är den sjukt snygg, och den kostade inte allt för mycket. 48 dollar. :) 



Idag så består dagen (och kvällen, antagligen lite utav natten med..) utav att plugga italienska, har prov på tisdag och det vankas äventyr i helgen så vill få pluggandet gjort innan dess. I alla fall det mesta. Vi ska till Six Flags imorgon, tredje gången sen vi kom hit i Augusti! Det är en sjukt stor park och det är ofta mycket folk så man hinner inte åka alla berg-o-dal banor som man vill. Dessutom har Sara inte varit där innan. :) Sen på Söndag ska vi till The Grove och Cheesecake Factory för middag, muuuums. Hoppas att jag får pluggat klart så jag kan följa med på Söndag. Italian is a BITCH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0