Nu är jag så trött att jag inte orkar röra mig...

Har nyss kommit hem ifrån skolan och gymmet. Har varit en lång dag idag. Började skolan klockan ett, hade engelska. Min vanliga partner i engelskan Erin var inte i skolan, saknade henne lite. Men hamna i samma lag som den enda andra svensken i klassen så blev svenska istället för engelska, not good, I need to speak english. Sedan fick vi reda på vad vi ska göra i Midterm project också och då delades vi in i grupper på fyra. Spännande. 

Sedan satt jag i bibblan mellan tre och fem och pluggade italienska intensivt, sen hade jag italienska lektion och prov. Eftersom det var prov får man gå när man är klar och var tidigt klar så hann med 80 minuter på gymmet innan det stängde. Därför är jag jäääääävligt trött just nu. Borde lyfta på rumpan och hoppa in i duschen och laga middag..


Bästa plugg musiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0