Längesen sedan sist.

Hihi, hej. Det var ett tag sen. Sandra kommer att vara förvånad. Jag har kommit in i skoltiderna vilket betyder att jag inte gör mycket mer än skola och läxor med lite serietittande imellan åt. :) Idag gick jag tidigare till skolan för att träffa Dr. Cruise eftersom i ett missförstånd missade jag en lektion förra veckan. Mejlade läraren direkt och hon var mycket förståede och sa till mig att komma och möta henne på hennes kontor. Det visade sig inte vara mer än ett "hur mår du?", "kan du göra läxförhöret fem minuter innan lektionen imorgon" och "jag lät eleverna ta hem ett utav alla läxor och förbättra dom, men du har så bra på dina läxor att du inte behöver göra det". Jag förväntade mig i alla fall en tretti minuters session, men icke då.

Satte mig sedan på bibblan och tittade på en dokumentär med Abdulrahman Zeitoun och pratade en sväng med Anna på facebook. Efter det var det film lektion, vart mycket trött och sov nästan hela filmen, det vill säga då inte grannen dunkar armbågen i huvvet på en när dom sträcker sig! Sen spenderade jag 75 minuter på gymmet, gick hem och gjorde mat (spaghetti och tomatsås), duschade och tittade på serier. Nu blir det att annotera några dikter innan sängdags. :)


Kommentarer
Postat av: shittty

PUSS PÅ UPPDATERINGAR!!

2012-02-28 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0