What to do?

Sitter och funderar på att gå och lägga mig, klockan är trots allt 02.14. Om jag vaknar i tid imorgon så ska jag försöka hinna mig till gymmet innan det stänger, har varit ifrån gymmet i två veckor (under spring break var det stängt) och denna veckan har jag bara pallrat mig dit två gånger, tre gånger i veckan var ju mottot. Sedan är det tvätta och plugga som står på schemat. Låter inget vidare och ser inte fram emot det, men på lördag ska jag på en förhandsvisning av Cabin in the woods där Jesse Williams kommer att vara på en Q&A vilket är spännande. Mycket mer än så händer inte denna helg. Juste ja, det är påsk. Glad Påsk på er få som läser denna blogg :) 



Bild från San Francisco. Och eftersom jag är så dålig och inte vet hur man roterar bilder på macbook så fick jag ladda ner bilden från facebook och det blev en rövig kvalitet på den. Ser ut som en köttbulle!

Kommentarer
Postat av: shittty

MEN SLUTA VA SÅ SÖÖÖT DÅÅÅÅÅ!

2012-04-06 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0