Svensk jul och nyår

Jo, det är ju precis som det låter. Jag ska hem över jul och nyår, trevligt va? :) Jag ska åka från Los Angeles 15 december, och lämnar sverige igen den 10 januari vilket betyder att jag är hemma nästan en hel månad! Just nu har jag en paus, pluggar lite italienska, det går så himla fort framåt i italienskan att det inte är sant. Efter tre veckor ska vi kunna konstruera hela meningar själv med rätt grammatik. Men det är sjukt kul, och det gick ju väldigt bra på första provet, så hoppas att det går bra på torsdag med. :)
Kameran har legat hemma några veckor, sedan vi var i Glendale/Hollywood för att vara exakt, så inga nya bilder, men om vädret tillåter ska jag ta några bilder på väg till skolan sen. Innan skolan ska jag ta mig en promenix till Ralphs, där köper vi våran mat och sådant, ska köpa lite sminkborttagning och sådant. :) Hur går det där hemma i Sverige? Har ni blåst bort än? ;)


Enligt tourguiden på bussen i Hollywood (detta i Beverly Hills)
så tillhör detta huset David och Victoria Beckham! :)


Plugga, plugga, plugga. Gillar jag italienska boken eller inte? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0