Snabb uppdatering

Hej igen. Jo tack för allt skäll för att jag inte uppdaterar, det värmer hjärtat ;) Idag har jag pluggat (lite i alla fall) och så har jag och Sandra hängt lite med Emelie. Mycket trevligt, nu blir det lite till plugg eftersom jag måste skriva klart min Taxi Driver response. Det var väldigt spännande att se både Jodie Foster och Robert De Niro i så ung form. Igår var vi på bio, vi såg Drive. Kan ju säga att jag vart väldigt överraskad när ansikten blev bortskjutna och söndertrampade, inte min typ av film. Men Ryan Gosling var ju med. Hihi

H O L L Y W O O D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi borde dra till hollan igen ;)

2011-09-19 @ 07:35:40
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: pussssy

hahaha, jag läste "ryan Gosig" :D

2011-09-19 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0