Plugg, Plugg, Plugg.

Ja, nu är det plugga som står på schemat, för fulla muggar. I detta landet pluggar man mycket själv och är inte lika mycket i skolan som man är i sverige. Man ska plugga ungefär dubbelt så många timmar som man har lektion. Så mycket själv plugg blir det. Engelskan tycker jag verkar gå hur bra som helst. Jag har inte direkt haft några problem med någon uppgift, dom skall göras bara. Italienskan är väldigt svår och det går väldigt snabbt, men det går faktiskt mycket bra. Jag hade prov på första kapitlet förra veckan, och fick mig ett A vilket är högsta betyg, klapp på axeln där! Filmen går sådär, det är ju väldigt intressant men jag kan väl inte säga att det är något jag vill jobba med senare i livet, så det blir nog inte mer filmkurser för mig. Men det är verkligen en bra lärare och väldigt intressanta lektioner.

Vilken känd trappa är det här då? 
- PRETTY WOMAN, WALKING DOWN THE STREET..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0