I'm on a mission!

Eller, uppdrag och uppdrag. Jag har bestämt mig för att bli en morgonmänniska. Hur detta ska ske vet jag inte riktigt med tanke på att jag delar rum med Sandra. Jag kan ju inte göra vad som helst för att vakna, jag har redan fem alarm som Sandra blir vansinnig på, så jag stänger omedvetet av alarmen eftersom Sandra ligger (oftast) i sin säng och skriker på mig och sen vaknar jag tre timmar senare. Det funkar ju inte riktigt. Men bättre på att kliva upp på morgonen ska jag blir. Förhoppningsvis..

Kommentarer
Postat av: Sandra

ggoooood luck. och det är faktiskt fler dagar jag ej skriker än som jag skriker

2011-09-29 @ 06:37:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0