cheers, mate!

Det var ju ett tag sen sist så tänkte bara uppdatera er lite om vad som har hänt sist. Jag har haft ett till Italienska prov som jag pluggade röven av mig för. Förhoppningsvis gick det bra, vet inte än men det kändes bra. Kanske var skitdålig, vem vet? Det kändes som att jag visste vad det var jag skrev i alla fall.

I fredags vart det ut i IV. Först kom Felicia hit och det blev en massa tjat och drick. Trevligt trevligt, sen tog vi bussen in till IV och vi gick in till några fester innan vi hittade våran fest. Sandra var kung (iallafall ibland) på beerpong! Hon gjorde även om spelet till Champangepong, var dock inte lika uppskattat ;) 

I lördags degade vi mest, tittade även på bio. Abduction. Igår vart det plugg som gällde och även en till bio, dolphin tale. Gud vilken söt film! 

Idag har vi haft engelska lektion och har även lagat mig en riktigt dundermiddag idag. Potatis i ugn + stekt kycklig + grönsaker. Kan inte bli mycket godare! Kändes bra med lite förväxling, är allt för mycket tacos och nudlar (inte ihop då vaaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0