Radion spelar vår sång

Fick en kommentar för någon vecka sen, av sötaste Anna. "jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera, men jag gillar skarpt att du har börjat uppdatera massor igen :D" Ååååh så roligt tänkte jag. Men sen så kom den här jävla midtermshelvetes skiten som tar upp all min tid. Och jag har endast ett midterm nu på torsdag, och det tycker jag är ett helvete. Tänk dom som har flera... BUU. Sen har man ju läxor i alla andra ämnen också som måste råpluggas. Till exempel italienskan. Italienska provet gick nog bra, tror jag. Jag vet inte riktigt, jag kan lika väl ha fått alla fel som alla rätt. Det kändes rätt i alla fall, hoppas på det. Men jag kan ju ha varit helt ute och cykla, det är ju mig vi talar om. Men vi har även ett prov i italienskan på tisdag, det va den delen av provet som drog ner mig på sista provet, men denna gången kommer jag att komma väl informerad och inte sabba det. (jag fick ju godkänt, men inte mer än så vilket suger då jag hade A på första provet..)

Så mitt läxläsande är inte så intressant att läsa om, och inte heller skriva om. Denna helgen har jag i princip pluggat och ätit, pluggat, ätit, pluggat lite till. 

Jag och Sandra har försökt att planera in lite resande i detta härliga land, vad sägs som San Francisco och lite Grand Canyon plus Las Vegas innan jul? :) Efter jul blir det förhoppningsvis lite östkust, washington, new york osv. 

Nu ska jag sova, klockan är halv två på natta här borta och Kristin behöver sova för morgondagen. Nattii

Kommentarer
Postat av: shittty

haha ahw! lycka till med allt pluggande! :D

och om ni åker till grand canyon så måste du ta maaaassor med bilder till mig :o <3

2011-10-11 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0