Midterm

Ja, har haft min enda midterm idag, vet inte hur det gick riktigt. buäääh, men nu vet jag ju att till final exam i slutet på terminen så ska jag plugga på det där sättet. Det var i princip 5 frågor, fast typ mellan fem och tio frågor i varje fråga, och sen två blanka papper per fråga där man skulle skriva. SHIT. Men nu vet jag. Hoppas jag i alla fall får ett C... Fick se italienska provet idag, gramatiskt sätt så fick jag ett fel på 70 poäng. Och även om jag hade pluggat till den kulturella delen så blev det några fler fel. Ett starkt B blev det i alla fall. :) Är väldigt nöjd med den gramatiska delen i alla fall (vilket är 70 poäng av 90). 

Vi har en riktig HEATWAVE här i Kalifornien, och hujeda mig vad varmt det är. Man vill gå och lägg sig under en sten och dö lite. Det är så himla varmt, även i lägenheten trots att man har alla fönsterna öppna. Att gå till skolan i denna hettan är inte att tala på. Jäkligt skönt att solen hade börjat gå ner när man skulle gå hem från skolan igen. Pju! 

Bild utanför Humanities byggnaden där vi har italienska
Santa Barbara Harbour, bild tagen från en annan sida av Humanities byggnaden.
Mamma ville ha en bild på sin dotter, tyvärr kan dottern aldrig vara seriös och tog kort när hon borstade tänderna...

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh, så långt fint hår du fått!!

2011-10-14 @ 14:06:03
URL: http://kentdroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0