Can't take the kids from the fight, take the fight from the kids

Står och läser in italienskan sådär lite lätt innan jag ska till skolan. Hade ju tänkt att få bra betyg på detta provet, hoppas, hoppas, hoppas. Snart ska jag till filmen där jag ska få reda på ungefär vad som kommer på provet på torsdag, har verkligen försökt plugga, men det är så mycket att plugga att jag inte vet vad jag ska plugga. Har utgått från det läraren tagit upp på lektionerna. Har även tagit reda på att min italienska kurs motsvarar två år i highschool, vilket inte förvånar mig. Gudarna ska veta hur snabb läraren i italienskan är! 

I helgen blir det förhoppningsvis lite fest och lite bio och antagligen lite plugg. Great, men det är gött att jag slipper en film response denna veckan då vi har prov den dagen vi brukar titta på film. Jippy. 

Har fått en liten relapse på Panic! At the Disco också, mysigt. Tillbaka till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0