Äldre och visare

Jag har blivit både äldre och visare än sist jag skrev ett inlägg. Hela 20 år är jag nu, och systemet väntar mig i december när jag kommer hem, ska dit bara för att. Det första Sandra sa till mig var "en tredjedel till sextio", gud vad jobbigt det kändes helt plöstligt. Ville inte vara tjugo år längre, ville genast hoppa tillbaka till livet som tonåring!

Sandras kompis var här förra veckan, en mycket trevlig person vid namn Caroline. Det blev naturligtvis IV i fredags, Felicia var också med såklart. På lördagen fylle jag år och fick en födelsedagsfrukost på IHOP (international house of pancakes) av Sandra och Caroline. Det var hur gott som helst, och hur mycket som helst, så orkade inte direkt äta allt. Har en bild på det, men orkar inte lyfta på röven för att hämta kameran, så den läggs upp en annan dag. Gjorde mig och Sandra en finmiddag, fast det blev inte så lyckat, såsen förstörde alltihopa. Det var i allafall klyftpotatis,fläskfile med dijonsenapsås och grönsaker. Igår skulle jag och Sandra på zoo, men det gick inte så bra. Vi satte oss på bussen, i rätt riktning och allt, men missade busshållsplatsen och av någon anledning så var det den enda busshållsplatsen i hela Santa Barbara som inte har en busshållsplats efter sig 100 meter bort så vi fick gå av bussen och vänta på bussen tillbaka. Då var det försent för zoo. JAG SOM VILLE SE PINGVINERNA. På kvällen kom Felicia och vi åkte till Goleta och tittade på drive in bio, Paranormal Activity var den enda filmen som gick. Kändes som jag skulle kunnat skita på mig, men häftigt med drive in bio, det vill jag göra igen! 

Idag har jag haft engelska, men våran lärare var inte där och vi fick se på en 40 minuter lång film sen fick vi gå. Jag gick hem och fick ta itu med tvätten. Det är riktigt tråkigt att tvätta, men ganska skönt att tvättmaskinen bara tar 28 minuter och tumlaren bara 48 minuter så det går hyfsat snabbt. Tog på mig utmaningen att göra sås igen. Denna gången vart det ädelostsås. Det gick jättebra, det blev perfekt smak och konsistens och jag blev bara såååå glad att jag äntligen lyckades!!!!! 

Nu ska jag plugga lite Italienska och sedan belöna mig med lite Gossip Girl och Two and a half men. 

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är i chock. Vilket långt och detaljerat inlägg

2011-10-25 @ 06:42:08
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0