Venice, Santa Monica, IKEA, IKEA och Cheesecake factory.

Idag åkte vi till LA och utforskade delar vi inte sett tidigare. Det vart jag, Sandra, Svante och Emelie. Vi hade lite problem när vi skulle tanka bilen först, för det stod att vi skulle tanka "E85" och det fanns "87", "88" och "89". ÖÖÖÖH, tänkte vi, så vi åkte och hämtade Svante så fick han hjälpa till. Bilen vi hyrde är en flexifuel så "87" gick finfint. Men hur kunde vi veta det?! Sen åkte vi och hämtade Emelie och sen bar det av mot LA! Vi åkte först till Carson och gick på IKEA, plockade med oss lite allt möjligt, åt köttbullar och handlade i svenkshoppen som numera bara ska sälja IKEA's egna varor, icke okej tyckte vi svenskar. 

Sen vart det av till Venice beach, det var ungefär vad jag hade tänkt mig, minus tjejer på inlines i bikini. Det var ju ganska kallt idag, ca 15 grader plus att det blåste. Sen åkte vi till Santa Monica och gick ut på piren och sen gick vi till Santa Monica's shoppinggata. Vi tog sedan en omväg,  till Glendale och åt på cheesecake factory (nom nom) och åkte sedan till Burbank för nästa IKEA i hopp på bättre utbud. men NJET, så vart det inte. 



Vår "lilla" bil vi hyrt. och en styck sandra



Venice Beach



Venice Beach 



Venice Beach 



Svante, Sandra, jag och Emelie



Venice Beach



Venice Beach



Venice Beach



Venice Beach



Santa Monica piren, Bubba Gump Shrimp Company



Santa Monica Piren



Santa Monica



Santa Monica

Kommentarer
Postat av: Mimmi K

Många uppdateringar, vad kul! Vill också ha en 4s (min mobil klarar inte ens av att spela upp musik?!?!?) meneee, dyrt. :c



Åh vill också till Six Flags och ha kul, fuskis :)

2011-11-07 @ 11:47:01
Postat av: shitttty

åååh, ser underbart ut!



träffade ni penny på cheesecake factory? höhöhö



PUSS! <3

2011-11-07 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0