Sugar, we're going down.

Utkast: Nov. 8, 2011

Jag mår verkligen piss och vill bara sova, men skolan är prioritet ett, så har suttit och råpluggat italienska den senaste timmen, har ett miniprov senare idag. Man missar ju så himla mycket om man missar en lektion! Det är sjukt. Nästa termin hade jag tänkt att ta beginnin german för att jag knappt kommer ihåg något. Men när jag kommer hem till svea vill jag lära mig mer italienska, det är ju ett sånt häfitgt språk även om det är svårt att lära sig.

I helgen vart det menat att vi skulle åka upp till San Francisco och chilla och titta på lite sevärdigheter, men pga ekonomiska själ har vi bestämt att endast åka en helg, vilket blir thanksgivinghelgen. Onsdagkväll - måndag. Det blir antagligen Grand Canyon och Las Vegas då det är så många dagar och att vi tänkt ta dom samtidigt tidigare. Men nästa år har vi förhoppningsvis mer pengar över (har ju köpt två tur och retur biljetter till svea denna terminen) och kan åka på lite mer äventyr. :)



Hade visst skrivit ett litet utkast här om dagen, men inte publicerat det. Nu sitter jag här en fredagsnatt, klockan är 01.59 just nu, och jag sitter med italienskan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gah, den kommer att ta mitt liv. Men gud vad häftigt det är när man känner att man lär sig. 

Nu blir det nog att titta på Grimm, sen gå och lägga sig. Ska till IHOP imorn på frukost och sedan ska jag köpa mig en dator. Min dator är CP just nu. Den dör hela tiden och får bluescreen och den har nog gjort sitt. Men åh andra sidan har den klarat sig typ ett år mer än jag trodde, speciellt efter incidenten på nyår.... Hahaha. Men det betyder ju att jag inte kan köpa en iphone förrän nästa termin. Trååååkigt, men så är det. Dator är viktigare då jag har massa skolarbeten som måste göras på en dator. Denna kanske stendör när som helst, skulle inte förvåna mig. blahaaaaaa

PS! Julia, jag gör en ny spelningslista på pappas spotify, gud nåde dig om du tar bort den!!! Har även hittat några filmer till våran filmkväll när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0