Six Flags

Idag har vi varit på six flags, och det var inte lika kul som förra gången, men det har och göra med att jag har haft en dunder huvudvärk och mått piss hela dagen. Det blir inte bättre av bergodalbanor, speciellt inte stora, snabba med loopar osv. Men det var nice ändå, provade på några nya, bla Batman och Apocalypse, väldigt roliga, Ninja, ASDÅLIG. Men så blir det. Det var ganska bra väder, dock lite för kallt på kvällen, ångrar att jag inte tog med mig min gosiga SBCC tröja jag köpte häromdagen på rean i bokaffären. Men men! 

Jag har precis tittat på fredagens Idol, och jag vart jätteimponerad av Amanda F, hon är nog min favorit. Men jag kan ju säga att jag storlipa när Moa sjöng sin låt, det fanns inget stopp på dom. Hon har ju skrivit en sån sjukt bra låt, och hon uppträdde så himla bra! 

Imorgon ska vi in till LA med Svante och Emelie, gööööööööööööööööööörkul. 

(jag tog inte så mycket kort ändå, får se hur det blir imron)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0