NY DATOR

Idag har jag vart och köpt mig en ny dator. MacBook Pro blev det. Det tog mig ett tag innan jag vågade in mig i affären som fegisen som jag är. Haha. Men nu har jag en ny dator i alla fall och hoppas att det blir pengar över till en iphone i slutet på terminen. Antagligen blir det inte det, men då är det början av nästa termin som gäller. En iphone inom snar framtid blir det i alla fall. :)

Ska börja kolla efter julklappar hade jag tänkt, har bara kirrat en julklapp än så länge. Det är mest för skojs skull. Men det är svårt att bestämma sig vad man ska köpa. Haha. Om någon har något tips på vad man kan köpa så mottages det med en öppen famn :)

Men nu ska jag gå och lägga mig, trötttter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0