Nu är det mitt i natten igen..

Klockan slår snart tre denna natt, men jag har faktiskt varit duktig och pluggat de senast timmarna. I bakgrunden har jag sett på de nyaste avsnitten av the big bang theory, whitney och bones. Jag må då säga att Bones har länge varit en favorit för mig, och de har inte svikit mig än så länge. Att Brennan och Sealy är tillsammans och ska ha barn är ännu bättre, tog bara sex säsonger. Hade sett fram emot att se Vampire Diaries, med nästa avsnitt kommer tydligen inte förrän i Januari, det sög ju. 


Jag längtar lite efter riktig kyla och snö, kommer kännas riktigt skönt.
(jag står på havet för er som inte ser)

JUST DET JA, Sandra och jag gick till applestore idag. Även hon har inhandlat en MacBook Pro. Till mig sa hon tidigare att om tillräckligt många sa att MacBook Pro var bra skulle hon köpa en, hela hennes familj(de som hann svara innan hon köpte den) och vänner från hudik sa nej men hon köpte en ändå. Hoppas hon är nöjd i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom ju fram till att de va något i luften i Hudik ;)

2011-11-18 @ 18:44:38
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0