Halloween + husgäst

Det har varit halloween sen jag skrev något sist och vi har en ny roomie för en vecka. På halloween var jag en tönt, alltså utklädd till tönt. Och nu undrar ni, mina läsare hur en tönt kan klä ut sig till en tönt. Jo lätt var det faktiskt. Jag hade en rutig skjorta, instoppad, hängslen och två härliga toffsar. Hade naturligtvis mina glasögon också, men dom var töntiga nog för outfiten. Det vart lite sämre med festen dock, det kom sig ingen vart och jag var hemma tidigt i Lördags. I Söndags sov jag länge, gick och åt lite, och sen satt jag på bilioteket mellan fem och nio.

I måndags kom Suad som är i mitten på att byta boende, som behövde någonstans att sova i en vecka. Och naturligtvis får hon sova här. 

Nu ska jag ta itu med lite italienska eftersom jag har prov imorn, och sen ska jag skriva klart mitt tal. Vi ska nämligen ha tal i engelskan, mitt ämne är Dödsstraff! Eller, jag ljög lite, ska faktiskt ta mig en omgång Age of Empires 2 innan jag tar itu med det härliga helvetet kallat ITALIENSKA. 

P.S, för tillfället ligger ni bara åtta timmr före oss eftersom vi inte drar tillbaka klockan förrän i helgen ;)

P.S 2, jag vill ha en iphone 4s. Kommer nog införskaffas innan jul. 650 dollar olåst = ca 4300 kr. (4an kostar 550 dollar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0