Friday, I'm in love

Idag så gick jag och Sandra och åt frukost på Ihop, det var gott. Sen var det menat att jag skulle köpa en ny dator. Men det var så jävla mycket folk där inne att jag inte pallade. Ska även titta dit imorn, men annars blir det kanske måndag förmiddag. Inom en snar framtid blir det en liten dator i alla fall. :) Istället kom jag på att jag hade en fem dollar rabatt på H&M, så gick och handlade två trikå tjolar att ha till vardags. Köpte mig även ett par jeans för första gången på hundra år eller så. De senaste åren har det varit jeansleggins jag har kört på. Men nu är det ett par riktiga jeans. Så nu blir det inget mer godis, för då kan jag inte använda mina nya byxor. Dom passar nämligen precis. Storlken större var alldeles för stora så fick ta dom som satt tight, men jag har hört att jeans töjer sig. Och kan väl hålla igen lite kanske.. 

Har tittat på bio, Puss in boots blev det. Den var lite smårolig, Sandra däremot sov. hihih. Sen kom Felicia hit och chillade lite, och Sandra gjorde godmat. Gott, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0