Frankie, my love.

Igår köpte jag som sagt en ny dator. Jag är mycket nöjd än så länge, det gäller bara att lära sig allt. Tyvärr så dog Sandras dator helt idag, så det borde vart hon som köpt en dator. Tills vidare kommer hon att använda min gamla dator, som är lite cp, som vi alla vet. Och hon låter mig veta det varje sekund. Men vem kan klandra henne? Hennes dator har dött. Man behöver en dator i livet som student. Hoppas att hon står ut med den gamle tills hon hittat sig en ny. ;) 


För att lägga in en liten roligare bakgrund än rymden som redan fanns så valde jag att leta upp bilder på Frankie. (icke denna bild dock) Sandra skrattade åt mig, och sa saker som inte borde nämnas. Men just nu så youtubar hon Chris Hemsworth. Förra veckan var det någon annan, och veckan innan det var det Gavin DeGraw, veckan innan det var det Olly Murs osv. Hon youtubar alltid någon, och sen säger saker som inte borde nämnas för att jag googlade en kille i två minuter. TSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

HIHIHIHIHIHIHHIHIHIHI. Men det är Frankie Kristin. FRANKIE! ;)

2011-11-15 @ 17:58:48
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: felicia

vem är killen på bilden? aldirg hört namnet eller sett ansiktet hahah

2011-11-16 @ 05:58:15
URL: http://feliciahojman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0