Du får passa dig som satan

Jag satte mig inte och tittade på Grimm, det får jag ta och titta på imorgon istället. Jag har suttit här och halvt dansat i soffan, har lite för mycket energi än vad man ska ha tio i tre på natten. Jag skulle nog kunna dygna skulle jag tro, men då förstör jag ju min dygnsrytm. Jag som har vart duktig i veckan (har varit sjuk....) och lagt mig innan tolv varje kväll. Men jag skulle inte kunna somna ändå, så varför inte slänga lite energi på en go spotify lista. :) Istället fortsatte jag på min nya spotify lista, som inte är i närheten av att vara klar, men jag må säga att det är riktigt bra låtar i den så jag måste dela med mig. Den som vill kan ju kolla upp den ;) Klicka där ----> Cocozza Det är min pappas konto, som min lillasyster har kopplat till sin facebook. Och ja, vi använder alla pappas konto ;)


Namnet är pga av denna söta kille, Frankie Cocozza :) Han är sötare än han låter, 
men hade det funnits någon låt med honom på spotify hade jag tagit med den 
bara för att han bidrar med ett så häftig namn. Höhö

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Varför visade jag dig någonsin lilla Frankie?

2011-11-12 @ 18:43:08
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0