Död åt Tengil

Har precis skrivit ett meddelande på Facebook till Sarah, det blev 3 sidor i word innan jag skickade iväg det. Och det är inte ovanligt för att vara mig och Sarah sen jag åkte hit. Jag ser fram emot Sarah's meddelanden så det finns inte. För en stund så känns det som att jag är hemma. 

Om det är någon (som jag känner) som vill att jag ska köpa med mig något hem så är det bara att säga till. Typ amerikanskt godis eller något. :) 

Nu ska jag plugga lite Engelska, ska ta och fixa så mycket som möjligt och även försöka att läsa lite på filmen. Måste verkligen ta tag i det nu. Sen ska jag roa mig lite med att spela Age of Empires, men det funkar bara på min gamla dator!!!!  DÖD ÅT TENGIL!!

Världens kortaste inlägg, men jaja, vem bryr sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Jullan

SOUR PATCH KIDS!!!! :D

2011-11-17 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0