Cannon-Ball's Jack

Klockan är nu 05.11. Jag har pluggat litegrann i alla fall. Jag har försökt lägga in lite musik i ipoden, men har bara lyckats med några. Måste pilla lite i den externa hårddisken nästa gång det är dags. Har gjort några spel listor i itunes nu i alla fall, störigt att all musik försvinner när man sätter i ipoden i en annan dator än den man använt innan. Någon som har något bra namnförslag för en låtlista med lugn musik? 

På tal om musik måste jag kommentera musiken i Breaking Dawn. Tyckte det var intressant att dom hade vissa låtar som även var med i första filmen, Twilight. Tyckte att det var mysigt att dom satte in Flightless Bird med Iron & Wine i bröllops scenen. Den passade in och jag i alla fall kände mig lite som hemma när dom använde den låten. 

Men nu bör jag väl lägga mig. Jag borde gå till skolan och skriva ut lite grejer imorgon. Borde även ta tag i ugnen, jag tror den behöver göras rent, kan inte sätta igång den utan att den luktar bränt direkt. Så störande för våra brandlarm sätter igång när det inte ens har börjat lukta bränt så dom går på högvarv ibland.. Hoppas ni får en trevlig dag där hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi K

Namn på låtlista med lugna låtar: Snöflingor



2011-11-20 @ 15:07:52
Postat av: Sandra

Jag vill också gå till skolan, men det spöregnar!

2011-11-20 @ 18:45:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Louisa

När du pluggar i din iPod i datorn och öppnar iTunes, på sammanfattningen så kan du välja att fylla i "hantera musik och videor manuellt, gör det så raderas inte all musik, utan du kan lägga in vad du vill från vilken dator du vill :)

2011-11-21 @ 01:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0