Biblioteket

Just nu sitter jag såhär en vanlig tisdagskväll (tio över åtta) och pluggar på bibblan. Innan har jag varit på bibblan två gånger, men nu när jag har skaffat en lite mer portabel dator än tidigare är det lättare. Man behöver inte stå i kö för att sitta vid datorn. Awesome. Jag har pluggat lite till engelskan, gjort det sista jag behöver göra för Lit Journal och läst ut boken + skrivit chapter cards. Nu ska jag väl nöta in lite mer Italienska hade jag tänkt, och försöka börja på film uppsatsen. Den kommer bli riktigt jobbig att göra, men det är bara och bita ihop och görat. Vet inte vart jag ska börja bara. 



Eftersom man bor på ett ställe där det är varmt så envisar dom med att ha air condition överallt, även när det inte är varmt. Idag var det väl kanske ca 20 grader ute på dagen, då behöver man väl inte ha på air condition på kvällen när det inte alls är varmt. Jag håller på att fyra ihjäl här på bibblan, så sitter med en härlig halsduk. Skulle sitta fint med vantar också, för jag fryser jävligt mycket om fingrarna just nu. Hahah 

Ska bli skönt att komma hem och åka till frissan det första jag gör, få bort alla slitna toppar och jämna ut färgen. Ska försöka färga min riktiga hårfärg så jag inte får utväxt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0