The beach vs. glee

Om sex timmar går larmet igång, åker hemifrån sex på morgonen för ytterligare en dags jobb. Gött, ska jobba hos mamma denna gången, också gött! Har just nu lite beslutångest vad jag ska somna till, Glee eller The Beach (som Sandra vet, så stranden Maya Bay som jag la in ett foto på i tidigare inlägg, där spelades The Beach med lilla Leonardo Dicaprio in) har sug på båda. Jag vet att det är mycket action i detta avsnittet av Glee, men jag vill ändå se vyer från Phuket, och Maya Bay medans jag har ett färskt minne från resan. Dagens i-lands problem, jag vet. Hihihi! 

Efter jobbet imorn ska jag även med och träna med mamma, skivstångsgympa. Det ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0