Städning, locktång och Fanny

Igår steg jag upp tidigt på morgonen (nio) för att käka frulle med familjen, sen var städningen igång. Städade rätt länge och trodde nästan att jag inte skulle hinna göra mig i ordning för kvällen. Men jag hann städning, duscha och locka håret! Jag tog mig ut till Torslanda och firade att Fanny, fina Fanny hade fyllt 20. Det var mycket trevligt, god mat, goda drinkar och väldigt trevligt sällskap. Det var så mysigt att träffa alla de goa människorna igen. Måste verkligen ses mer! Sov även över hos Fanny. 

Idag har jag ju inte gjort så mycket, vi åt frulle hos Fanny, sen åkte vi in till stan. Jag och Fanny gick runt lite och tittade och såntdära. Jag köpte en t-shirt på H&M. :)



En bild från Thailand;

Kommentarer
Postat av: Sandra

DÄR HAR JAG VART!!!!! Phi phi va? Där dem spela in The Beach. Eller hur? Eller hur? Eller hur? Säg att jag har rätt.



(fattar inte hur du minns namnet på stränderna heller)S

2011-03-20 @ 19:26:54
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0