Nya dojjor + många ärenden!

Var på torp igår och köpte nya kängor, i tyg, SKITSNYGGA. Så dom traskade jag ner till torget med i dag, tog ca 40 minuter, och då gick jag ganska snabbt. Hade solen i ryggen hela vägen, och när jag hade provat en t-shirt på Gina insåg jag när jag skulle ta på min egna t-shirt att den var pisseblöt. GÖTT ALLTSÅ. Det var så himla varmt att det finns inte. Men jag vågade inte ta av mig jackan med tanke på att det faktist bara var tio grader ute. Sedan gick jag till arbetsförmedlingen och snackade lite om jobbsökanden och sådant. Sen gick jag till Ica och skickade iväg några brev. Sedan gick jag och fixade frisstid hos frissan. (EXCITING!!!)

Idag har farmor och farfar 50 års bröllopsdag så vi var där och käkade smörgåstårta och sånt med. Imorn ska jag skaffa sportlifekort med Gabs, GÖTT. pussochkramsynspåstan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0