Lite sömn + jobb

Jag har haft svårt att somna på kvällarna och med tanke på att jag åkt och jobbat tio i sju så har jag helt enkelt inte haft energi till något mer än att igår baka tårta och idag fira syster som fyller fjorton idag. Men jag tittade igenom mina bilder jag har på datorn och insåg att jag har några bilder från Isle of Wight som jag inte visat tidigare. Det var något enormt vackert, häftigt och bara så underbart fint. Kan ju nästan slå vad om att det är mycket finare när det är sommar och klart väder, då det regnade, var mulet och blåste som i norden när jag var där med Sandra och Isabella. Kan ju också nämna att jag kunde inte se just vart jag tog kort då min display är död. Nu är hela skiten död i princip. Om ni åker till England, nära Portsmouth åk till Isle of Wight. Helt fantastiska vyer. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅÅH, Isle of Wight

2011-03-19 @ 00:51:29
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0