Just a small town girl, livin' in a lonely world

Är ju hemma i Sverige nu igen, vart hemma i två veckor ungefär. OCH HUR ROLIGT HAR JAG?! Inte så jätte, är ganska lonely world här hemma. Arbetslös är jag, och har absolut ingenting att göra på dagarna. Det är hur tråkigt som helst och hoppas att ett tillfälligt jobb fram till sommaren hoppas fram snarast. Jag har varit utan jobb (eller sysslor? var au pair i England innan) i två veckor, och bara städa mitt rum eller huset ger mig ingen lycka. Och hur roligt skulle det vara att läsa om mitt liv liksom, inte direkt jätteroligt.


Men åh andra sidan, ingen kan läsa om mitt liv om jag inte ger er en chans. Ooooch, sandra vill läsa om mitt supertråkiga liv. Roligt för henne. Jag kommer att ha en läsare totalt. Sandra. Moahahahah!

Kommentarer
Postat av: Sandra

För mig är dit liv alltid intressant ;)



psss, ta bort hotell tönterna är uppe!

2011-03-13 @ 23:40:22
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0