Jobb

Jo, mamma ringde. De behöver personal på torget, blir bara disk och sånt roligt. Men det är ju jobb, det är ju pengar. till på Fredag behöver dom min tjänst. Ganska gött. Fast det blir svårt att stå upp imorn morra tror jag. Idag börjar jag inte förrän tio, men mor min ringde för fem minuter sen. Imorgon blir det en annan femma! Det är lite spännande då jag bara jobbat på frabriken tidigare, praktiserade på torget en gång tidigare, men det var ju fem, sex år sen. Det är inte samma personal eller någonting där. Och när jag har jobbat på fabriken har jag kunnat luta mig mot mamma, men inte här inte. 

Så det blir inte till att färga håret denna vecka då, får väl se om det blir färgat nästa vecka eller någe. Om jag vågar ringa någongång. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar att du bloggar mer än mig, häähää

2011-03-16 @ 10:33:38
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0