I've been looking for freedom

Idag har jag pillat lite här och där, satt upp speglarna (med pappas hjälp) som köptes i somras, försökt att ta det sista på rummet (men det är ju enormt tråkigt när det är dom sista grejerna som ska göras. Grovjobbet är ju lättare..), fixat i garderoben (jag kan inte få in mina kläder från Thailandsresan annars), spelat sims, tittat på Veronica Mars och iprincip bara suttit här. Gud vad roligt jag har. Verkligen. Pffft!!! Skulle faktist träffat Gabbä egentligen, men det fanns inte tid för det. Hon ska ju till Tyskland imorn (heja, heja, heja!) och tiden räckte inte till. Men både jag och hon har ju tid för varann när hon kommer tillbaka! :) 

Imorgon står telefonsamtal först på listan. Ska ringa till Hårkajutan för att boka färgningstid, ska också ringa Emma och se vad hon har för sig och se om vi kan ses. Ska tvätta mina bikinis imorn med, köpte tre i Thai, och hade tre med med mig. Oftast tvättar jag inte bikinis, så känner att det är på tiden. Annars är det väl bara som dagligen, arbetssökande som gäller. 



Bild från Thailand, pappas kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0