Beauty sleep?

Vaknade halv ett, HALV ETT ! Det var verkligen inte planerat. Hade satt klockan på sju, plus att jag har ett svagt minne av att min syster väckte mig innan hon gick till skolan halv åtta. Men jag somnade snabbt om, ville antagligen inte gå upp. Men då vänder jag ju på dygnet, så ska det ju inte vara. Få försöka lägga mig tidigt ikväll. När jag vaknade tog jag mig en snabbdusch, gud vad skönt. Och så nu har jag käkat en god sallad med en bit skink/ost paj. Gott, gott, gott, gott! 

Känner ett butlande i örat, som gör ont och när jag sväljer så känner jag att det gör smått ont. Betyder detta att jag är på väg att bli sjuk? I think so.. :( Jag vill inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0