A long time ago, we used to be friends

Som jag nämnde i tidigare inlägg, så väcktes jag av mor min denna morgon. Jag har jobbat idag, weho. Det började med att jag fick steka sjuhelvetes många ägg. En helkartong. och då är det inte en vanlig 12packs kartong. Utan en kartong med "lager", fyra lager, varje lager innehöll mellan 25-30 ägg. Så ja, jag har stekt många ägg idag, sen vare att slå på stort. DISKA. Jo, det är väl egentligen det enda jag kan, då min tidigare erfarenhet inte är stor. Har hjälpt till under några veckor några gånger hos mamma, och då är det iprincip att diska. Men det gör mig inget, det vet jag ju i alla fall hur man gör. Maten var god, det var kyckling i currysås, asgod. Kunde välja pytt i panna också, därav att jag stekte ägg. 

Senare idag ska jag vara med Emma, för en gångs skull. Vi ska till Kungälv och hämta något åt henne. Men det gör mig inget, vi kommer ju kunna prata, prata, prata! :) Nu ska jag hoppa in i duschen, hann ju inte i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0