utkast från igår..

Skrev ett sketet utkast igår, om att bästis har varit med mig i hunnebo och underhållt mig lite. Men sen publicerade jag det inte, för det blev bara en mening. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Idag har jag i alla fall åkt buss, tittat på Bones, ätit bakpotatis, ätit jordgubbar, ätit Kiwi och ätit passionsfrukt. Mycket roligt att äta. hihihi, ska kanske fråga mami om hon vill ut på en promenix med mig sen, för jag har inte motionerat alls idag. Icke bra. Nu när jag är hemma i Stenungsund för natten så kan jag väl kanske spendera lite tid med mami med. Men bara kanske, för jag är väldans slö idag. Hur trött som helst, icke bra ju! 

Så det här var ju världens roligaste inlägg, tror inte det finns någon som är så duktig på att blogga som mig... NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0