SBCC

Jag tänkte ge er lite information om skolan och kursen jag har kommit in på då jag fått väldigt många frågor om det.

Så skolan heter Santa Barbara City College, jag ska gå programmet Business Management. Jag sökte till skolan via Study Abroad, som har hjälpt till med det mesta. Men man får räkna med ganska mycket jobb själv. Skolan ligger i staden Santa Barbara (noshit) som ligger i Kalifornien. Skolan börjar 22 Augsti, men man måste som internationell student regestrera sig senast 8de augusti. Jag har inte bokar flyg än men planerar att åka 5 eller 6 Augusti. Studietiden är 4 år, men jag kommer att komma hem över sommarloven. :) 

Om det är något annat ni vill veta, let me know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0