jobb, picknick, bio, jobb

Jobbat på Gripsholm i helgen, super! Dock inget nytt, så inte så intressant. Något som dock är intressant, tycker jag är att jag var kvar en extra kväll i Hunnebo för att mina gudföräldrar skulle hälsa på. Och jag har missat dom varenda gång nu i det senaste, kommer faktiskt inte ihåg när jag träffade dem sist. Så jag stannade kvar och tog sju bussen på morgonen hem.

Sen åkte jag in till Göteborg och mötte upp Sarah, vi köpte varsin sallad på Paprika, sedan mötte vi även upp Mimmi innan destination Picknickfestivalen. När vi kom dit blev vi virriga, inte utav allt folk, utan för vi letade bland allt folk efter FunnyBunny och Julia. Det tog en stund men till slut såg vi dem och slog oss ner med en filt lånad av farmor. Det var mysigt, men också väldigt varmt. Det var så varmt att jag dog och tog av mig strumpbyxorna. Sen dog jag av skoskav i stället. Mimmi hade med sig en Bacardi breezer tropical lime, och tropical lemon. Dem är ju så goda, och säljs inte i Sverige. Tropical Lime säljs på utvalda systembolag, fast man måste beställa. Så jag var jätteglad att jag fick smaka på dessa goda alkoläsker ännu en gång. Hon fick mig att bli sugen att åka över till Danmark över en dag också! 

Sedan gick vi på bio, Limitless, inte min typ av film alls. Men Funny och Julia gillade den. Vi bokade filmen 1,5 timme innan filmen började, så vi satte oss på gräset på taket av Bergakungen och såg på när solen gick ner. Mycket mysigt! Klockan blev kvart över elva och vi gick till bussen. Jag fick ta bussen till Kungälv och blev hämtad av pappsen då sista bussen till Stenungsund gick elva. Var hemma vid kvart över ett ungefär. Klockan två utbrast ett jävla åskoväder, och räck upp handen om ni vet hur rädd jag är för åska.... Blev inte många timmars sömn inatt med tanke på att jag jobbade på Akzo idag, åkte hemifrån tio i sex i morse. Har varit virrig hela dagen, och nu ska jag sluta virra runt och bara titta på någon serie, förmodligen Bones och bara "softa" som min mamma uttryckte det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tänkte ju säga att den såg ju vi, men jag måste sett den med någon annan :P

2011-06-08 @ 00:21:23
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0