Everybody sing along, doo daah, doo daah

Direkt efter jobbet igår åkte vi till farmor och farfar och grillade. Flinta, asagott. Sen åt vi även jordgubbar. Jag sa till sandra att det var svenska, men det var dom inte. För så busig är jag, ville att hon skulle vara avundsjuk, för hon åt nandos. Dom var belgiska. Idag jobbade jag med Jonna för första gången, himla trevlig tjej det där! 

Det har varit väldigt fint väder idag, och det har märkts i butiken, tror det skulle vart mer om det inte var så fint väder. När jag kom hem var raka benen det första jag gjorde och tog på mig shortsen. Åt middag och gick ut på en promenad. Mysigt. Men nu behöver jag tjejkompisar känner jag, som tur är ska jag på picknickfestivalen med fina flickor på måndag! :) 



Kommentarer
Postat av: Sandra

VA DEM INTE ENS SVENSKA. LÖGNARE!!!

2011-06-04 @ 00:56:37
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0