.

Nu är det ju ett tag sedan jag skrev sist, så tänkte att jag skulle skriva några rader. Men det har inte hänt så mycket denna veckan. Jag har jobbat i helgen, och nu så har jag slappat i princip. Har tagit hem tre glasögonbågar på prov, för att se vilka jag vill ha. Men jag har alltså ingen aning vilka jag ska välja, och imorn måste jag välja...

Förra året när jag var på ullared med mamma så köpte jag en massa "skolmaterial", typ block och pennor och mappar. Så dom har jag packat ner i resväskan. Tänkte att det är ju lika bra att ta med dom till USA. hihi

Idag ska jag slinga håret, blonda slingor naturligtvis, hoppas det blir ljusare idag!! Sen ska jag hem och dammsuga, sen ska jag åka in till stan och käka middag och se på bio med my darling Sarah, wonderful! :)

Kommentarer
Postat av: shittty

när åker du till the US and A?

2011-06-23 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0