Nyårsafton

Idag är det nyårsafton, och jag har hunnit med mycket sen sist jag skrev. Någon dag efter att jag steg av planet på landvetter blev jag naturligtvis dunderförkyld, och har tagit det ganska lungt. Men har firat jul hos farmor, på juldagen så gjorde jag ingenting, var så förkyd och hade så hilma ont i huvudet. På annan dag jul vart det till farmor igen och dagen efter det tog jag tåget till Värnamo och hade det trevligt hos fina Anna. Sen har jag hunnit med att gå på stan med min bror, sedan mött upp mimmi och gått runt en bit med henne tills Sarah gav oss sällskap! Vi mötte även upp Fanny och fikade och snackade skit i några timmar. Nu är det snart dags att sätta sig på bussen till mimmi för nyårsmiddag och sedan är det fest hos emma. :) PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0