Santa Barbara

Nu är vi äntligen här!!! 

Kom till hotellet vid tio på kvällen igår, kan ju säga att jag hade räknat med att komma hit tidigare än så. Men vi är nöjda att vi kom hit i alla fall! 

Idag har vi gått, gått, gått, gått och gått. Nämnde jag att vi har gått idag föresten!? Vi gick först längs med gatan ner mot downtown, och eftersom bussen inte kom så fortsatte vi att gå. Vi mötte tillslut upp Anna, Josefin och Dennis. Vi har kollat på en lägenhet idag, iprincip granne med skolan. Den vill jag lätt ha, men det är ett års kontrakt och Anna och Josefin skall bara vara här i en termin. Vi får se hur det blir. Vi gick även förbi en bit av skolan och det såg hur fint som helst ut!!!! Sedan har vi bara gått runt, runt och runt och letat efter det mesta. HAR INTE SETT STRANDEN ÄN! Men det står först på listan imorn! 

Har även skaffat mig ett amerikanskt telefonnummer, så kommer inte vara tillgänglig alls på mitt svenska, inte förrän jag skaffat mig en ny telefon i alla fall.


Utanför LAX!!!!

Sandra var glad att vi kom igenom passkontrollen! (som förövrigt tog två timmar!!!!!)


State street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0