Säng, Säng, Säng, Sova, Sova, Sova, Säng, Säng, Säng

Jag har ej fått min madrass än, och jag har kontaktat både UPS och Kmart, men dom bara skickar mig mellan varandra. Så köpte mig en tillfällig lösning, vilket blev en luftmadrass. Den kan var en hög enkelsäng, två låga enkelsängar, en dubbelsäng och en soffa! Det tyckte jag var jättebra, så hoppas att den håller nu bara. Det var jätteskönt att sova på något annat än golvet inatt. 

Idag ska vi tillbaka till Kmart och köpa en skitsnygg hylla/byrå för ca 30 dollar, vilket kommer att bli AWESOME. Hihihi. Sen ska vi till stranden och sola lite och plugga. Sen blir det nog ut på't. Får se hur det blir! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heey!

Kul att jag hittar någon som också bor i Santa Barbara. Själv har jag precis flyttat hit som au pair. Några tips på vad man kan hitta på, kanske fika? kram

2011-09-08 @ 02:23:00
URL: http://feliciasantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0