shitomg

I helgen kom bästis hit. Hon är så underbar. Jag övningskörde till Göteborg och hämtade henne på stationen ungefär halv tio på fredagskvällen. Egentligen skulle hon komma tidigare men tåget var en och en halv timma för sen. shitomg?! När vi kom hem så provade hon klänningen jag sytt och spetströjan. Dom passade bra så jag sydde fast dragkedjan och klippte rätt tyllen. Sydde senare på en kedja i mittenpartiet av klänningen. Sen tittade vi på en film som heter Jennifer's body. Sjukt konstig film? EL-OH-EL!

Sen på lördagen var det att gå upp tidigt och fixa allt som behövde fixas sen åkte vi och hämtade upp gabbä och alice och sen var det raka vägen in till röhsska. Det hade inte öppnat än, men det blev lite sminkning och sånt utanför. Sen kom Mimmi också. När vi fick komma in så fick världens minsta omklädningsrum och säkert 50 modeller eller mer var tvugna att klä om i korridoren. Det var mycket väntan, mycket stress. Men jag tyckte att resultatet blev asabra. Jag är skitnöjd med allt. Ska kolla på filmen pappa spelade in någon dag.

 

to be continued..

 

Mimmi, jag har sytt klänningen, tröjan (kedjan sitter fast i tröjan..) och gjort hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0