NEW MOON SPECIAL EDITION

Ja, man kan ju säga att jag blev jäkligt glad över att denna trevliga sak trillade ner i brevlådan idag (fredag). Har dock inte haft tid att titta på den förrän nu eftersom jag har fixat de sista grejerna på kläderna till min kollektion so far. Alltså det som ska in i projektarbete. Sen efter det ska jag naturligtvis sy fler outfits, hoppas hinna sy så tio outfits totalt. I projektarbetet (som ska vara inne på onsdag) har jag nu bara några modeskisser, plaggskisser, beräknad materialåtgång, beräknad materialkostnad, tvättråd, färgpalett och rapporten kvar att göra. För några dagar sen trodde jag att jag inte skulle hinna. Dock kommer jag att lämna in designkursen alldeles för sent. Men bättre att den är sen än projektet. :) nu ska jag se new moon, jippey!


jag gillar blixt, OK! :D



Kommentarer
Postat av: elin

åååååh. jag vill med. får hem den imorgon men vet inte om jag hinner se och det suger balle. jag är sjukt nyfiken på extramaterialet!



puss <3

2010-03-23 @ 21:48:49
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0