Jag tror jag har tid igen, undrar bara hur länge det varar..

Jo, tiden jag vill slösa på att blogga är ju inte så många procent av min tid. Och är det något som behöver komma ivägen för något i min tid så tar jag tiden jag egentligen har till att blogga. Men ibland så har jag sisådär några minuter över till att blogga. Tillexempel nu.

Så, vad har pågått i mitt liv i det senaste tro?
Jo, jag lämna in mitt projekt arbete i onsdags, så det är avklarat. Hur skönt som helst, och jag är faktist med nöjd än jag någonsin trodde jag skulle bli. Men min designkurs ska lämnas in på måndag efter påsk, så jag får skynda på med balklänningen alltså! Jag börjar med en intensivkurs, körkort, imorgon. Så jag kommer ha mycket för mig nu, köra, teori, balklänning.. Sen v. 16 ska hantverkskursen vara inne, då ska jag lämna in en klänning, en kavaj (inget utav dom två har jag börjat på än..) och en grundkavaj som jag bara har börjat på. Skola, skola, skola. Men det är bal 16 maj, modevisning 22 maj och studenten 27 maj! Sen är skolan över och jag börjar jobba 29 maj.

Jag beställde en resa till rhodos igår med mimmi. 25 Agusti åker vi! Ska bli så skönt.

Nu ska jag städa hela mitt rum, funderar på att sprita all skit jag har också. Trots att jag tycker att städa är sjukt överskattat -_-

Kommentarer
Postat av: uttte

haha, jag blev stressad bara när jag läste allt som du har pågång xD

vart ska du jobba? :D

2010-03-28 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0