Hms, det händer inte mycket här..

Nja, jag kan ju inte säga att mitt liv är jättehändelserikt just nu eftersom jag spenderar mycket tid nere på körskolan. Men jag tycker allt att det går hyfsat bra åtmistånde. Berra (bertil, han är bäst) sa att vi skulle beställa tid på storaholm (stora holm?) nästa gång vi ses. Nästa onsdag alltså! Hohoho.

idag köpte jag tre nya fina nagellack, ett jätte ljus rosa nästan vit, ett ljusrosa i metallic och ett apricos/rosa. Dom var fina, köpte även nagelförstärkare. Sen köpte jag handkräm, ansiktskräm och läppsyl med. fint!

hahaha

Kommentarer
Postat av: utttte

du är fin :D



(ps. jag vill titta pocahontas med dig :< )

2010-04-01 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0