random inlägg

Jag är ju inte längre en redhead  :)  Mörkbrunt , men kan se svart/rött ut ibland. EL-OH-EL!

Jag fryser om fossingarna, jag vill ha mina raggisar, men dom är i tvätten :( idag har jag för första gången tränat pilates med. haha, det var kul. ska göra det varje dag aj sink.

Jag har också inhandlat lite grejer idag. En fin turkos stor mugg, ett par lila knästrumpor. Sen så är det så att min vita mössa har gått i pension.. :( Men eftersom det fanns likadana på indiska, så köpte jag en ny idag, och en likadan fast lila. Det är awesome. Sen köpte jag en finfin present till Emma också. :) hon har ju fyllt år, men vi har inte firat henne än. Hoppas det blir snart :D

Nej, nu ska jag se på post grad, sen ska jag ta bort mitt nagellack, fila naglarna och göra dom fina, dom har inte vart fina på ett tag nu. Sen ska jag sminka av mig och använda all ansikts-saker man ska ha i fejjan. Förstår mig inte riktigt på sånt egentligen, men det är sånt som måste göras liksom. Sen ska jag sätta alarmklockan på sju, så jag kan gå upp och göra varm choklad till min syster. Men det kommer nog komma 1000 saker imellan så jag inte hinner göra allt jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0