Lösenordsskyddet borta

Ja, tog av någon anledning bort lösenordsskyddet. :)

Just nu sitter jag med min underbara bästis i en bäddsoffa och vi sitter vid varsinn dator. HEHE. Anna spelar age of empires (gjorde jag med innan, men jag har redan vunnit medan anna är seg som segstrumpan själv!)

Idag gick vi upp vid ett ungefär och gjorde oss i ordning, sen åt vi frukost, som alltid när man är här, rostad macka med ost. Men ni kan slå er i backen på att det är gott! Sen drog vi ner till stan som Anna vill säga det, Värnamo city, inte så mycket till city, men gulligt är det. Anna beställde nya glasägon, snyggga var dom med, och sen gick vi och köpte mat till oss. Tacos blev det idag, goottt! Det tar förövrigt 30-40 minuter att gå ner, så vi tyckte att vi var duktiga och gick hem igen. Jädrans mysigt det där alltså.

Nu ska jag nog spela en omgång till av age of empires. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar att du tog bort lösenordsskyddet! Då kan även jag läsa :)



Jag vill typ träffa er båda :( Dig vill jag träffa igen och Anna skulle det vara hur trevligt som helst att träffa. Synd bara att jag bor så långt bort :(



Kanske lite konstigt att säga detta, men jag saknar dig :*

2010-01-05 @ 01:05:26
URL: http://whitemarketmusic.blogg.se/
Postat av: uttttte

hahahah, det heter faktiskt stan, även om det är litet xD



puss, det är alltid lika skoj att ha dig här (: <3

2010-01-11 @ 00:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0