247 stycken kvar

 

Schindlers List, lika bra som jag kommer ihåg den. Såg den för några år sen på några historia lektioner (den är ju över tre timmar lång) och den var lika bra som jag kom ihåg den. Sorglig film, och verklighetsbaserad. Denna filmen bör alla se, det är en historia alla bör veta om. Gråter alltid när man ser den lilla flickan i den röda kappan.

 

 


The Dark Knight, ja, jag måste ju säga att det är verkligen film jag inte borde tycka om eftersom jag inte tycker om liknande filmer. Men den var skitbra, men tycker inte att den var värd en 9de plats på listan, för så bra var den inte. Men bra var den, kommer nog dock inte se den igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0